هتل مارینا پارک کیش


هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زمینی به مساحتی بیشتر از 10 هکتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش دریای مرجانی و خیلی زیبای خلیج فارس دیده می شود . اولین و بهترین مارینای کیش را در جزیره واقع شده است . این محیط دلنشین و چشم نواز هر بیننده ا ی را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

 

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10hectaresIt is located in a beautiful green environmentBeach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf arevery niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye ofany visitorWonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzzi , Standard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

 

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95 

تور کیش آذر 95 

هتل سلاطین مشهد

هتل سلاطین مشهد

بسیاری از  هتل آپارتمان های مشهد حتی از هتل سه ستاره هم بهتر می باشد از گزینه پیشنهادی آن نیز با برسی و برای اقامت مشهد بدی نیست درجه بندی هتل با توجه به زیربنا، امکانات ورزشی و تفریحی، امکانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران های موجود درآنها با تنوع غذایی زیاد، نوع خدمات دهی کارکنان و آموزش آنان دربرخورد با مشتری های تور مشهد و خیلی از عوامل دیگر تعین می کردد پس به درجه هتل توجه داشته باشید.مدت اقامت در مشهد بسیار کوتاه می باشد و بیشتر افراد دوست دارند به حرم نزدیک باشند پس در انتخاب هتل نزدیک به حرم امام رضا (ع) توجه داشته باشید سرویس به حرم برای هتل های که نزدیک حرم نمی باشند مهمه در این خصوص کسب اطلاع کنید.

امکانات هتل سلاطین مشهد برای مسافران و گردشگران تور مشهد :تلفن،آسانسور،اتاق های یک و دو تخته،صبحانه سلف سرویس،سرویس منظم به حرم،اینترنت،ایر کاندشن،روم سرویس‌،صندوق امانات 

تمام مسافران تور مشهد در این هتل میتوانند از تمام امکانات این هتل استفاده کنند تا سفری آرام را داشته باشند.

هتل سلاطین مشهد

هتل سلاطین مشهد

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد آبان 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد پاییز 95 

 

هتل کیانا مشهد


هتل کیانا مشهد

هتل کیانا هتل چهار ستاره است که یکی از هتل‌ های تازه تاسیس مشهد می‌ باشد که در سال 1391 شروع به فعالیت کرده است. این هتل 4 ستاره با لابی و اتاق‌ هایی با چیدمان شیک و مرتب،از هتل‌ هایی می‌ باشد که با فاصله بسیار نزدیک به حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) در خیابان امام رضا واقع شده است.مسافران و گردشگران تور مشهد میتوانند در این هتل 4 ستاره اقامتی آرام و راحت را داشته باشند.امکانات هتل کیانا برای مسافران و زائران تور مشهد:پذیرش 24 ساعته،صندوق امانات،تاکسی سرویس،کافی شاپ،رستوران،سیستم اطفاء حریق،تمام پرسنل های این هتل 4 ستاره مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد هستند.

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

 

هتل کیانا مشهد

 

هتل کیانا مشهد 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد آبان 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد پاییز 95 

 

هتل الوند مشهد


هتل الوند مشهد

این هتل در بهترین نقطه مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی از مسافران تور مشهد پذیرایی میکند.هتل الوند 7 طبقه و 55 واحد طراحی شده است که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد برای مسافران تور مشهد.این هتل رستوران نیز دارد :غذاهای دلپذیر ایرانی ، فرنگی،  عربی، سوپ ها، انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

منوی غذا رستوران الوند برای ناهار مسافران تور مشهد: زرشک پلو با مرغ ، چلو جوجه , چلو خورشت قیمه، چلو کوبیده ،چلو خورشت قیمه بادمجان، چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام:جوجه طلایی،شنسیل مرغ، همبرگر, هات داگ ,ماکارانی,  ,رولت گوشت,  ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ

هتل الوند مشهد

 

هتل الوند مشهد

 

هتل الوند مشهد

 

 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95 

 تور مشهد آبان 95 

 تور مشهد آذر 95 

هتل سلام مشهد


هتل سلام مشهد

هتل 4 ستاره سلام مشهد در بهترین منطقه مشهد قرار دارد که جوار حرم مطهر است. هتل سلام دارای 13 طبقه به مساحت 11000 متر مربع ساخته شده است.این هتل دارای امکاناتی رفاهی برای مسافران تور مشهد است. رستوران هتل سلام  آماده طبخ غذاهای متنوع و کافی‌ شاپ آن آماده ارائه خدمات به صورت 24 ساعته به مسافران تور مشهد است.تنها 2 کیلومتر با حرم مطهر فاصله دارد از هتل چشم اندازی به حرم مطهر دارد تا مسافران تور مشهد بتوانند از داخل هتل نیز گنبد زیبای امام رضا را ببینند.این هتل 4 ستاره استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، نیز دارد. رستوران برکه در فضای باز، با محیطی جذاب و دیدنی و ظرفیت 150 نفر در کنار دو برکه آب و جویبارهای آب روان می باشد و 9 آلاچیق ییلاقی، پذیرای جشنها و میهمانیهای تابستانی مسافران تور مشهد می باشد. 

هتل سلام مشهد

 

هتل سلام مشهد

 

هتل سلام مشهد

 

 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95 

 تور مشهد آبان 95 

 تور مشهد آذر 95