مسجد ایاصوفیه ترکیه


مسجد ایاصوفیه ترکیه

یکی از معروف ترین دیدنی های ترکیه مسجد ایاصوفیه ترکیه می باشد که در بخش اروپایی استانبول ترکیه و در محله ای پر فت  و آمد و توریستی، در جوار هتل ها، مراکز خرید، و دیدنی های ترکیه واقع شده است. این مسجد در دوره امپراتوری بیزانس در سال 532 میلادی با دستور امپراتور کنستانتین اول ساخته شد. در معماری بنای‌ مسجد ایاصوفیه‌‌ طاق‌ها و ستون‌ها به طرز زیبایی با هم هماهنگ است. 4 ستون بزرگ و با شکوه، شبیه‌ پای‌ فیل‌، 4 طاق مسجد ایاصوفیه ترکیه را‌ بالا نگاه داشته اند‌ و گنبد بزرگ ایاصوفیه بر روی‌ این ستون ها قرار داده شده اند‌‌. عمق‌ گنبد 18 متر، و ارتفاع آن  از سطح زمین 56 متر است و قطر آن‌ 33 متر‌ به همراه دو نیم گنبد است. به مسافران و گردشگران تور ترکیه تابستان 96 پیشنهاد می کنیم که حتما به این موزه بروید و از آن دیدن  نمایید.

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول در جزیره کوچکی در تنگه بسفر واقع شده است. این برج بر اساس افسانه ای قدیمی نامگذاری شده که بر طبق آن، پیشگویی از گزیده شدن دختر امپراطور بیزانس توسط مار خبر می دهد و امپراطور برای اینکه دختر زیبا و دلبندش را از گزند مار و وقوع این اتفاق دور کند، تصمیم می گیرد که او را به قلعه ای که برفراز صخره ها ساختند، منتقل نمایند. ولی عاقبت دختر نگون بخت از طریق نیش ماری که در سبد انگور پنهان شده بود، به کام مرگ می رود. برج دختر ترکیه استانبول یکی از بناهای زیبا و دوست داشتنی در بین گردشگران و مسافران تور ترکیه تابستان 96 می باشد. این برج برای قرن ها به عنوان فانوس دریایی  مورد استفاده قرار می گرفت، اما در حال حاضر داخل این برج تغییر شکل داده شده و تبدیل به رستوران ها و کافه های خوبی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد. قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران تور ترکیه را به این مکان زیبا برسانند.

برج دختر ترکیه استانبول

برج دختر ترکیه استانبول

دریاچه وان ترکیه


دریاچه وان ترکیه

یکی از دیدنی های زیبای ترکیه دریاچه وان است که جزوء بزرگترین دریاچه های ترکیه می باشد که در غرب شهر وان واقع شده است. کوه سبحان به ارتفاع 40588 متر و در قسمت جنوبی آن، کوههای اختیار شهاب قرار گرفته‌اند. دریاچه وان ترکیه دارای  120 کیلومتر طول، 80 کیلومتر عرض و 171 متر عمق می باشد که عمیق ترین بخش آن 451 متر است. مساحت این دریاچه 3755 کیلومتر مربع می باشد. دریاچه وان سواحل شنی دارد و شبکه راهها به آن می‌رسد. آب آن شفاف و نمک دار و برای شنا مناسب است. به گردشگران تور ترکیه تابستان 96 پیشنهاد می کنیم که حتما به دریاچه وان ترکیه بروند و از منظره زیبا آن دیدن نمایند.

دریاچه وان ترکیه

دریاچه وان ترکیه

هتل شرایتون گرند دبی


هتل شرایتون گرند دبی

هتل شرایتون گرند دبی از هتل های 5 ستاره لوکس دبی می باشد که در منطقه شیخ زاید قرار دارد. هتل شرایتون گرند فقط 5 دقیقه با تاکسی تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه فاصله دارد. همچنین ایستگاه مترو ورد ترید سنتر در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. هتل شرایتون گرند دبی دارای 54 طبقه و 6544 اتاق می باشد. از امکانات اتاق ها برای مسافران تور دبی تابستان 96 می توان به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان اشاره کرد. فاصله فرودگاه بین المللی دبی نیز تا این هتل 200 دقیقه می شود.

امکانات هتل شرایتوان گرند دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا، اتاق جلسات، اتاق های خانوادگی، ترانسفر فرودگاهی و ... می باشند.

هتل الغریر ریحان دبی


هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی از هتل های 5 ستاره در منطقه دیره شهر دبی می باشد. ایستگاه مترو صلاح الدین در 500 متری و ایستگاه اتوبوس در 300 متری هتل واقع شده است که گردشگران و مسافران تور دبی می توانند به راحتی به تمام نقاط دبی سفر نمایند. فاصله هتل تا فرودگاه دبی 155 دقیقه می شود. همچنین فاصله هتل تا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برخ خلیفه 15 دقیقه می شود. نهر دبی، بازار طلا، بازار ادویه و موزه HERITAGE VILLAGEE از مناطق تاریخی و جذاب اطراف این هتل می باشد که گردشگران تور دبی تابستان 96 می توانند از آنها دیدن نمایند. این هتل دارای 4288 اتاق با امکانات لوکس و مدرن می باشد.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافه، استخر روباز، استخر کودکان، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز اسپا، زمین تنیس، اسکواش، صندوق امانات، خدمات معلولین، اتاق جلسه، اینترنت WiFi، آسانسور و ... هستند.

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر ریحان دبی