هتل های کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از هتل های سه ستاره کیش استتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 که در بلوار دتور لحظه آخری کیش بهار 97ریا جزیره قرار دارد. این هتل در سال 1394 بازسازی شده است و دارای یک ساختمان دو طبقه با 40 اتاق است. تاق های هتل بسیار تمیز بوده و امکاناتی نظیر صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع وتور لحظه آخری کیش خرداد 97 حمام را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه اول قرار داشته و با ظرفیت 80 نفر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان بهتور لحظه آخری کیش فروردین 97 فضای سبز، کافی شاپ، ترانسفر، صتور لحظه آخری کیش تابستان 97ندوق امانات و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل شایلی کیش


هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که در مرکزتور لحظه آخری کیش بهار 97 جزیره و در میدان پردیس قرار دارد. هتل در سال 1385 در ساختمانی با معماری بسیار زیبا و متفاوتتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 و در 7 طبقه افتتاح شده است. هتل دارای 168 اتاق است که برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات چای ساز، یخچال، بالکن، مبلمان ، اینترنت و تلویزیونتور لحظه آخری کیش تابستان 97 اشاره کرد. هتل دارای دوتور لحظه آخری کیش فروردین 97 رستوران است که یکی غذاهای ایرانی و فرنگی ارائه می دهد و رستوران دیگر سنتی است. هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری است که از آن ها می توان به استخر، تور لحظه آخری کیش خرداد 97سونا، جکوزی، ماساژ، بیلیارد، آرایشگاه، سالن همایش، گیم نت و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد. واحدهایتور لحظه آخری کیش بهار 97 اقامتی این هتل به صورت آپارتمان تور لحظه آخری کیش تابستان 97بوده و هتل در نزدیکی نوار ساحلی جزیره قرار گرفته است. هم چنین هتل سالار در کنار ساحل مرجانی قرار گرفته است که یکی از مکان های فوق العاده زیبای کیش محسوب می شود. این تور لحظه آخری کیش خرداد 97هتل دارای آپارتمان های یک خوابهتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 و دو خوابه است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت و تهویه مطبوع برای شما مسافران تور لحظه آخری کیش هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، رستورانتور لحظه آخری کیش فروردین 97، کافی شاپ و حمل و نقل اشاره کرد.

هتل سالار کیش


هتل خیام کیش

هتل خیام یکی از هتل های 1 ستاره جزیره کیش است. این هتل ساحلی محسوب می شود و واحدهای اقامتی آن به صتور لحظه آخری کیش تابستان 97ورت سوئیت های ویلایی است. از مزایای هتل خیام که مورد توجهتور لحظه آخری کیش خرداد 97 مسافران تور لحظه آخری کیش قرار می گیرد می توان بتور لحظه آخری کیش فروردین 97ه ارزان بودن و نزدیکی به اسکله تفریحی اشاره کرد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود ده دقیقه است که خدمات ترانسفر فرودگاهی توسط هتل انجام می شود. برای صرف غذا و نوشیدنی می توانید از کافی شاپ و رستوران هتل استفاده کنید. در اطراف هتل مسیر دوچرخه سواری وجود دارد و شما مهمانان گرامی می توانید با اجاره کردن دوچرخه به تفریح بپردازید. تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97از دیگر امکانات هتل خیام می توان به اینترنت، لاندری، روم سرویس،تور لحظه آخری کیش بهار 97 تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.


هتل خیام کیش


هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون یکی از هتل های در حالتور لحظه آخری کیش بهار 97 احداث جزیره کیش می باشد و در آینده ای نزدیک به شما مسافران گرامی تور لحظه آخری کیش خدمات ارائه خواهد کرد. این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی در میان میدان سیری تور لحظه آخری کیش خرداد 97و داریوش و در نزدیکی بلوار ساحل قرار گرفته است که دسترسی بسیار خوبی به تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97مکان های مهم جزیره نظیر ساحل و مراکز خرید دارد. هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع قرار گرفته و دارای ساختمانی 5 طبقه با معماری بسیار زیبا است. در محوطه هتل گامبرون یک استخرتور لحظه آخری کیش فروردین 97 و فضای سبزتور لحظه آخری کیش تابستان 97 بسیار زیبا وجود دارد که در آن آلاچیق برای استراحت شما در نظر گرفته شده است. شما مسافران گرامی می توانید پس از افتتاحیه نسبت به انتخاب و رزرو این هتل اقدام نمایید. 

هتل گامبرون کیش

دیدنی های کیش

حمام شهر تاریخی حریره کیش

از جمله مکان های دیدنی کیش که می توان از آن لذت برد حمام  تور لحظه آخری کیش بهار 97تاریخی کیش است که از جمله بخش های شهر قدیمی  حریره کیش میباشد. بقایای این بنای تاریخی که به «حمام شهر قدیمی حریره» معروف است، در میان آثار مکشوفه شهر قدیم حریره که ما بین قرن‌های ۴ تا ۹ هجری قمری به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97بوده‌ است،  سرتاسر بخش شمالی به پهنای ۵ متر به خدمات، انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته‌است. سر بینه و گرم خانه و تون حمام در جنوب بخش یاد شده قرار گرفته وتور لحظه آخری کیش تابستان 97 توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده‌است. دو خزینه کوچک وتور لحظه آخری کیش خرداد 97 بزرگ در جنوب گرم خانه آخرین بخش از ساختمان حمام را تشکیل می‌دهد.برای گردشگران تور کیش بازدید از این مکان می تواند جذاب باشد.

 

حمام شهر تاریخی حریره


پارک ساحلی سیمرغ کیش

 پارک ساحلی سیمرغ در ضلع جنوب شرقی جزیره، در امتداتور لحظه آخری کیش بهار 97د ساحل و در همجواری هتل ماریناپارک، هتل سیمرغ و مجموعه دلفیناریوم کیش قرار دارد. این پارک در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و بطول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ایی باتور لحظه آخری کیش خرداد 97 کیفیتی منحصر به فرد و با چشم اندازی بی نظیر احداث شده است در پارک ساحلی سیمرغ فضاهایی جهت بازی کودکان مانند پارک لوله، فضاهای ورزشی شامل زمین بدمینتون، پینگ پنگتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97، پیست اسکیت، نوار تندرستی، مسیرهای پیاده روی در امتداد پارک و پیاده روهایتور لحظه آخری کیش تابستان 97 داخلی، آبنما، ایستگاه دوچرخه، فضای سبز و ...اجرا شده است.این پارک مکان مناسبی برای گردشگران تور کیش جهت گذراندن اوقات فراغت می باشد.

 

پارک سیمرغ کیش


شهر زیر زمینی کاریز کیش

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرینتور لحظه آخری کیش بهار 97 قابل شرب ساکنان جزیره را تتور لحظه آخری کیش تابستان 97امین می‌کرده است. قنات کیش از نظر طول رشته قنات و یا عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، چگونگى هدایت آب‌هاى زیرزمینى به سطح زمین در کیش بسیار مهم بوده و نشان مى‌دهد که در زمان خود از پیشرفته‌ترین روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌کردند. شهر زیر زمینی کاریز در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله تور لحظه آخری کیش خرداد 97غرفه های صنایع دستتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97ی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی تئاتر سالن کنفرانس، گالری های هنری تقسیم و قابل بهره برداری خواهد بود. شهر کاریز در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد.این مکان توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می کند. گفتنی است که خاک های برداشت شده از کاریز دارای خواص درمانی زیادی است که در " گل درمانی" استفاده های فراوان خواهد داشت.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش


کشتی یونانی کیش

این کشتی در سال ۱۳۲۲ شمسی توسط تور لحظه آخری کیش بهار 97شرکت ویلیام هامیلتون به وزن ۷۰۶۱ تن و به طول ۱۳۶ متر در بندر گلاسکو در اسکاتلند ساخته شد و در روز ۴ مرداد ۱۳۴۵ به هنگام بازگشت از ایران، در سفر دریایی خود به کشور یونان به گل نشست.کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد وگذشت زمان کشتی را دچار فرسودگی کرده استتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97. قسمت تحتانی کشتی که در آب است بر اثر برخورد امواج دریا با آن پوسیده و هر آن ممکن است فرو افتد.تور لحظه آخری کیش خرداد 97تماشای خورشید که به آهستگی در پشت کشتی یونانی در آب های نیلگون خلیج فارس غروب می‌کند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی و جاویدان است. درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان، طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایهتور لحظه آخری کیش تابستان 97 روشن های لکه های ریز و درشت ابر، تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت.این کشتی از جاذبه های گردشگری تور کیش است.

 

کشتی یونانی کیش

دیدنی های کیش


بوستان دانشوران کیش

بوستان دانشوران کیش یکى از وسیع ترین و در دسترس ترین بوستان هاى کیش است که روبروى بازار پردیستور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 قرار گرفته است . سازمان منطقه آزاد کیش  در زمستان سال 1376 تندیس پانزده تن از دانشمندان معاصر ایران را در این بوستان نصب کرده است که  هریک در دوران زندگی خود منشاء خدماتی به این مرز و بوم بوده اند. یکی از اهدافتور لحظه آخری کیش بهار 97 احداث چنین بوستانی آشنایی نسل جوان با این خادمین و مفتخرین کشورمان ایران است که مسافران تور کیش می توانند از این مکان دیدن کنند.بوستان دانشوران از این بزرگان یاد می نماید:

  • میرزا تقى خان امیرکبیر:بنیانگذار آموزش عالى نوین ایران.
  • میرزا کاظم محلاتى:از بنیانگذارتور لحظه آخری کیش تابستان 97ان داروسازى نوین ایران 
  • عبدالغفار نجم الدوله:بنیانگذار دانش نجوم نوین ایران .
  • دکتر محمود حسابى:از بنیانگذاران دانش فیزیک نوین ایران .
  • دکتر سیّد محمّدتقى فاطمى:از بنیانگذاران دانش ریاضى نوین ایران .
  • دکتر محمّدقلى شمس:از بنیانگذاران چشم پزشکى نوین ایران .
  • دکتر ابوالحسن شیخ: از بنیانگذاران شیمى نوین ایران است .
  • دکتر محمّد قریب:از بنیانگذاران چشم پزشکى نوین ایران بود .
  • مهندس احمد حامی:از بنیانگذارانتور لحظه آخری کیش خرداد 97 دانش راه و ساختمان ایران است.
  • دکتر غلامحسین مصاحب: مؤلف نخستین دایره المعارف فارسى بود .
  • دکتر حسین افشار: از بنیانگذاران دانش فیزیک ایران است .
  • دکتر محمّدحسن گنجی :از بنیانگذاران دانش جغرافیاى نوین ایران است.
  • دکتر جمال الدین مستقیمی: از بنیانگذاران دانش اندام شناسى ایران است .
  • دکتر کمال الدین آرمین: از بنیانگذاران دانش آسیب شناسى ایران بود .
  • آیت الله حسن حسن زاده آملى :پژوهشگر برجسته دانش نجوم قدیم است .

بوستان دانشوران کیش


پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره است. این باغتور لحظه آخری کیش بهار 97 داخل مجموعه‌ی تفریحی پارک دلفین یا دلفیناریوم قرار گرفته است. این مجموعه با مساحتی حدود ۱۰۰ هکتار در جنوب‌شرقی جزیره کیش واقع شده است که تنها پارک دلفین ایران و یکی از زیباترین پارک‌های تفریحی منطقه خاورمیانه است. در دلفیناریوم این مجموعه گونه‌های مختلفی از پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شمالى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند از هنرنمایی آنان که توسط مربیان ایرانی تربیت می‌شوند دیدن کنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دریایى در استخرهایى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مکعب پر شده از آب دریا نگهدارى می‌شوند. فضای سبز پارک دلفین شامل بیش از یکصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت تور لحظه آخری کیش تابستان 97نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97(انجیر معابد)، اوکالیپتوس، آکاسیا، مورد، کهور، گل ختمى، شیشه شور، تکوما، سیاه نوفیلد، کند کارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه کاکتوس و سایر گیاهان است که با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاک آن در نوع خود بی‌نظیر است. بازدیدکنندگان تور کیش در مجموعه توسط اتوبوس قطاری به پارک پرندگان و سپستور لحظه آخری کیش خرداد 97 به دلفیناریوم هدایت می‌شوند.

 

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش


پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان که در شرق جزیره کیش واقع شدهتور لحظه آخری کیش بهار 97، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش و زیباترین ساحل سرسبز جزیره کیش استپارک ساحلی مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، یکی از زیباترین مراکز دیدنی کیش است که بازار مرجان را به دریا ارتباط می دهد. بسیاری از مسافران تور کیش و ساکنین جزیره اوقات تفریحی خود را در کنار این پارک گذرانده و از مناظر زتور لحظه آخری کیش تابستان 97یبای ساحلی کیش لذت می برند. علاوه بر این تماشای طلوع آفتاب از این پارک،تور لحظه آخری کیش خرداد 97 خاطره ای فراموش نشدنی است. آلاچیق های زیبایی در سطح ساحل پراکنده شده و پیست دوچرخه سواری کیش نیز از این ساحل زیبا میگذرد. در این ساحل مرکز تفریحات دریایی هم برای تفریح بازدید کنندگان وجود دارد. در این ساحل اسکله کوچکی هم قرار دارد که شما را به میان آبهای نیلگون این سواحل مرجانی زیبا هدایت می کند.تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97

 

پارک ساحلی مرجان کیش


خانه مردم شناسی بومیان کیش

این بنا با قدمت 200 ساله در قدیمی ترینتور لحظه آخری کیش بهار 97 محله جزیره کیش (سفین قدیم) قرار دارد. این خانه در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع حدود 200 سال پیش بنا شده و دارای 15 اتاق و دو حیاط مجلسی و حیاط خانوادگی بوده و از سبک معماری کاملا بومی برخوردار است. این خانه به منظور معرفی تاریخ ، فرهنگ ، آداب و رسوم ، معیشت و صنایع دستی منحصر به فرد بومیان کیش ، با هدف اشتغالزایی برای بومیان محله و تحقق توسعه گردشگری پایدار برای جزیره کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل شد. این خانه نمادی از اصالت مهمان نوازی مردمان کیش است. در این خانه بصورتتور لحظه آخری کیش خرداد 97زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوراتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97ن قدیم به گردشگران تور کیش معرفی می شود. همینطور تعداد زیادی از ابزار و وسایل تور لحظه آخری کیش تابستان 97قدیمی پخت و پز، صید مروارید، ماهیگیری، مکان نگهداری خرما و تهیه شیره خرما بصورت سنتی، دو حلقه چاه آب برای تامین آب شرب ساکنان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

مراکز خرید کیش

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی مجموعه‌ای است تور لحظه آخری کیش بهار 97که امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق های کف شیشه‌ای که گردشگران از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای خلیج فارس استفاده می کنند. مجموعه اسکله تفریحی که در مجاورت چند مجموعه تفریحی دیگر قرار گرفته است بسیار مورد استقبال گردشگران تور کیش و خانواده ها قرار می گیرد. در فضاهای اقماری این اسکلهتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 رستوران ها و چایخانه های متنوع ساخته می شود و اکثر خدمات تفریحی دریایی بر روی این اسکله به گردشگران عرضه می گردد .این اسکله در انتهای بلوار دریا واقع می باشد.مجموعه‌ای است که امکانات تفریحی از قبیل جت اسکی، قایق های پدالی (با ظرفیت چهارنفر)، قایق های ماهیگیری، قایق های پارویی، سه چرخه های آبی، امکانات غواصی و قایق هاتور لحظه آخری کیش خرداد 97ی کف شیشه‌ای که گردشکران تور لحظه آخری کیش تابستان 97از آن برای تماشای دنیای شگفت انگیز آبزیان زیبای تور لحظه آخری کیش فروردین 97خلیج فارس استفاده می کنند.

 

اسکله تفریحی کیش


درخت سبز کیش

در انتهای طولانی ترین مسیر آبرفتی باستانی کیش، تور لحظه آخری کیش بهار 97آب‌های سطحی به قسمتی از منطقه شمالی جزیره که به دره پرتغالی‌ها معروف است سرازیر می‌شوند، لذا این منطقه از سرسبزی خاصی برخوردار است. در اطراف یکی از کهنسال‌ترین درختان لور جزیره، مجموعه درخت سبز احداث شدهتور لحظه آخری کیش خرداد 97 است. سرسبزی محوطه ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روهای این مجموعه، مناطق شمالی کشور را تداعی می‌کند. اما یکی از عواملی که سیاحت‌کنندگان تور کیش را به این نقطتور لحظه آخری کیش فروردین 97ه می‌کشاند، هیبت افسانه‌ای درخت سبزاست. درخت سبز کهنسال‌ترین درخت «لور» جزیره است و احتمالا بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است که در نگاه اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهیتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 از مردم عقیده دارند که این درخت شگون دارد و به همین دلیلتور لحظه آخری کیش تابستان 97 به قصد برآورده شدن نیازشان پارچه‌هایی به شاخه‌های آن می‌بندند.

 

درخت سبز کیش


درختان نارگیل جزیره کیش

یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش ساحل درختان نارگیل می باشد. این تور لحظه آخری کیش بهار 97ساحل نقره فام در شرق جزیره کیش با درختان نارگیل فراوان، لور قدیمی و با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و مکانی شگفت انگیز و آرامش بخش را برای بازدید کنندگان و گردشگران تور کیش پدید آورده است. درخت نارگیل، از حدود ۳ هزار سال پیش در جنوب آسیا کشت می شده و در حال حاضر در تمام مناطق استوایی وجود دارد. این درخت به طور قائم رشد می کند و ارتفاع تور لحظه آخری کیش فروردین 97آن تا سی متر و قطر تنه آن تا یک متر می رسد. برگ های این درخت دراز و به طول ۴تور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 تا ۵ متر و مرکب از چند برگچه باریک و دراز ( حدود یک متر) و به رنگ سبز روشن است. میوه این درخت مانندتور لحظه آخری کیش خرداد 97 خوشه و شامل چندین نارگیل به اندازه های مختلف است.

 

درختان نارگیل جزیره کیش


آب انبار سنتی کیش

آب‌ انبار پنج بادگیر یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش در استانتور لحظه آخری کیش بهار 97 هرمزگان است که در شمال جزیره واقع شده است.این آب‌انبار در سال 1372 خورشیدی، در محل یک آب‌انبار باستانی که به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی بنا شده بود، ساخته شد. این آب‌انبار از دو گنبد و پنج بادگیر تشکیل یافته و شیوه معماری آن به سبک معماری سنتی یزد می‌باشد. احداث بادگیرها همانطور که در معماری بناهای یزدی دیده می‌شود، برای خنک نمودن فضای داخلی بنا بوده است.در بالای ورودی آب‌انبار پنج بادگیر کیش، روزنه‌هایی ایجاد شده که به جهت متعادل ساختن هوای داخل آب‌انبار در فصول گرم سال در نظر گرفته شده است. این روزنه‌ها به بادگیرها در خنک ساختنتور لحظه آخری کیش فروردین 97 فضای داخلی آب‌انبار و آب موجود در مخزن کمک می‌نمودند که در حال حاضر به دلیل آن کهتور لحظه آخری کیش تابستان 97 دیگر آبی در آب‌انبار وجود ندارد، این خنکی کمتر احساس می‌شود. بر روی گنبدهای آب‌انبار نیز چند روزنه منظور شده که عمل تهویه هوا را انجام می‌دهند. از آنجا که ایران در منطقه کم‌باران واقع شده، ایرانیان در گذشته برای ذخیره آب آشامیدنی، اقدام به ساخت آب‌انبار می‌نمودند که در حال حاضر می‌توان بقایای این سازه‌های ارزشمند را در گوشه و کنار سرزمین پهناورمان (به ویژه در نقاط کم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساختتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آب‌های سطحی منتهی به آب‌انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه آب‌ شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می‌شود. گفتور لحظه آخری کیش خرداد 97تنی است آب‌انبار پنج بادگیر کیش در مجاورت شهر باستانی حریره و مجموعه درخت سبز واقع شده از این رو گردشگران تور کیش می‌توانند پس از بازدید از این دو مکان، از آب‌ انبار کیش نیز دیدن کنند.

 

آب انبار سنتی کیش

مراکز خرید کیش


خانه اعیانی کیش

خانه اعیانی کیش از زیر مجموعهتور لحظه آخری کیش بهار 97 های شهر باستانی حریره این جزیره می باشد که  یادآور چند خانه قدیمی است که صاحب آن ها خانوارهایی از فلات ایران , کاشان و یزد بوده اند. این منطقه با اینکه کمتر مورد توجه گردشگرانتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 تور کیش قرار می گیرد اما بهتر است بدانند که این خانه نمونه ای از مسکن جمعی قدیمی در حاشیه خلیج همیشه فارس محسوب می شود. این خانه وسعت زیادی دارد و کاشی های ستاره شکل آن نشان از تور لحظه آخری کیش خرداد 97زمان ایلخانان دارد که برای ساخت تخت سلیمان و سلطانیه از این کاشی ها استفاده شده است. لازم به ذکر استتور لحظه آخری کیش تابستان 97 که این کاشی ها قطعا به جزیره کیش وارد شده است پس این عمارت تور لحظه آخری کیش فروردین 97متعلق به یکی ثروتمندان جزیره کیش بوده است.گردشگران تور کیش می توانند از این مکان جذاب دیدن کنند.

 

خانه اعیانی کیش


پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

اگر به کرانه شرقی سواحل نقره فام خلیج فارس سری بزنید از تور لحظه آخری کیش بهار 97دوردست مجسمه ای تور لحظه آخری کیش تابستان 97می بینید که تداعی کننده مردمان ساحل نشین است. نزدیکتر که می روید دیدن مرد ماهیگیر 12 متری علاوه بربهت وحیرت٫ لبخند لطیفی ازرضایتمندی برچهرهایتان می نشاند که حس هنردوستی هربیننده ای را نوازش می کند.پارک ساحلی ماهیگیر به مساحت 4 هزار مترمربع در کرانه های شرقی سواحل کیش ساخته شده و مرد ماهیگیر دارنده رکورد بزرگترین مجسمه فیگوراتیو کشور از ارتفاع تور لحظه آخری کیش فروردین 9712 متری نظاره گر زیباییهای این پارک ساحلی است. در پارک ساحلی ماهیگیر دو آب نما در دو جهت شرقی و غربی پارک بناشده و این دو آبنما توسط یک جوی آب صد متری به هم متصل شده اند. استراحتگاه های زیبا زیر سایه درختان تنومند تور لحظه آخری کیش خرداد 97سواحل کیش هر رهگذری را برای کسبتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97 آرامش دقایقی به استراحت دعوت می کند.در سفر به تور کیش به همراه خانواده پای بر سنگفرش سنتی این پارک زیبا که می گذارید احساسی آرامشی توام با نشاط به سراغتان می آید.

 

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش



روستای باغو کیش

ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در تور لحظه آخری کیش بهار 97بخش های جنوب غربی،تور لحظه آخری کیش تابستان 97 شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کردند و تنها روستای به جامانده از دوران کهن روستای باغو است که در جنوب غربی جزیره کیش واقع شده و بافت سنتی آن تا به امروزحفظ شده است.در حال حاضر این روستای کهن و تاریخی جز چند خانوار دامدار، سکنه دیگری ندارد. شغل اصلی اهالی روستای باغو دامداری است و در بین بومیان حاصلخیزی این منطقه زبانزد است. بخشی از دام زنده مورد نیاز ساکنان کیش از این روستا فراهم شده و به تازگی نیز اهالی روستا با تولید عسل و فروش آن به کیشوندان و گردشگران، زمینه رتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97ونق اقتصادی تور لحظه آخری کیش فروردین 97این روستا را بیش از پیش فراهم کرده اند. در محوطه ای از فضای ورودی روستا ، با برپای سیاه چادرهای سنتی ، زندگی بومیان و آداب و رسوم این منطقه درمعرض دید علاقمندان به تاریخ اقوام مختلف کشورمان قرار گرفته است و گردشگران تور کیش با حضور دراین روستا با روش سنتی پخت غذاها ، شرایط خنک نگه داشتن آب در گرمای زیاد فصل تابستان، آداب و رسوم روستائیانتور لحظه آخری کیش خرداد 97 باغو در پذیرایی از میهمانان و برگزاری مراسم سنتی و جشن ازدواج و پخت نان محلی آشنا می شوند.

 

روستای باغو کیش


نخلستان های جزیره کیش

پرورش نخل در کیشتور لحظه آخری کیش تابستان 97 از سابقه دیرینه‌ای برخوردار است. اغلب جهانگردانیتور لحظه آخری کیش خرداد 97 که در سده‌های گذشته از کیش دیدار کرده‌اند به وجود نخلستان های انبوه در این جزیره اشاره نموده اند.«باغ بهشت» تنها نخلستان بهتور لحظه آخری کیش فروردین 97 جای مانده از دوره های گذشته ایست که در غرب محله سفین واقع شده و از جمله زیباترین نخلستان های کیش است که به ویژه در هنگام غروب آفتاب چشم اندازی زیبا و تماشایی دارد.در سفر به تور لحظه آخری کیش بهار 97تور کیش از دیدن این مناظتور لحظه آخری کیش اردیبهشت 97ر لذت ببرید.

 

نخلستان های جزیره کیش